معرفی بازی | استاد آشپزی
  • کد مطالب: ۱۶۴۲۷۲
  • /
  • ۱۴ تير‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۶

معرفی بازی | استاد آشپزی

در این بازی قرار است رستوران خودتان را داشته باشید، غذاهای ایرانی و خارجی درست کنید و تحویل مشتری‌ها بدهید.

در بازی این هفته قرار است رستوران خودتان را داشته باشید، غذاهای ایرانی و خارجی درست کنید و تحویل مشتری‌ها بدهید.

در بازی «سفره‌چی» اول به عنوان یک آشپز از دیزی‌سرا با پخت یک دیزی گرم و تازه‌ کار خود را شروع می‌کنید. هدف اصلی بازی تهیه‌ی سفارش‌های مشتریان و پخت غذاست.

در بازی چند شهر مختلف وجود دارند که با ورود به هرکدام، باید مرحله‌های آن را کامل کنید. در هر شهر، رستوران‌های متنوعی وجود دارد و باید آن‌ها را خریداری کنید.

هر رستوران ۳۰ مرحله دارد. در هر رستوران، انواع مختلف غذا، دسر و نوشیدنی وجود دارد که باید آن‌ها را برای مشتری‌ها آماده کنید. هرچه در بازی پیش‌تر بروید غذا‌ها و رستوران‌های جدید برای شما باز می‌شود.

باید بدانید که وظیفه‌ی شما آماده کردن غذاها مطابق با سفارش مشتری‌های مختلف است. برای نمونه، برای تهیه‌ی سفارش دیزی یکی از مشتریان، باید ابتدا دیزی را روی گاز بگذارید تا بپزد؛

سپس نان را روی سینی بگذارید و اگر مشتری درخواست مخلفات دیگر دارد، آن را در سینی بگذارید و بعد دیزی را در سینی قرار دهید و به مشتری بدهید.

همه‌ی این کارها را باید در زمان مشخصی انجام دهید زیرا اگر کارتان طولانی شود، ممکن است صبر مشتری تمام شود و رستوران را ترک کند و هیچ پولی نصیبتان نشود.

در بازی، به غیر از پختن غذا، باید به رستورانتان هم برسید و با اضافه کردن میز و صندلی و تزیین آن، آنجا را به محلی جذاب‌تر تبدیل کنید تا مشتری‌های بیشتری برای سفارش غذا به سراغ شما بیایند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.